تلاش ما در فروشگاه مهروشو ارائه انتخاب و ارائه بهترین کالاها با بالاترین کیفیت میباشد. اگر کالای خریداری شده با شرایط مطلوب به دست شما برسد با این وجود ممکن است پس از خرید کالا، به هر دلیل تصمیم به بازگرداندن کالا بگیرید.شما خریدار گرامی میتوانید، تا مدت 7 روز پس از دریافت کالا میتوانید برای بازگرداند آن اقدام فرمایید. لطفا شرایط که به شرح ذیل است را مطالعه فرمایید:
همه کالاهای مرجوعی، در شرایط اولیه تحویل کالا قابل بازگرداندن هستند. بستهبندی آن باز نشده باشد و لیبلهای موجود روی بستهبندی شامل: برچسب اصالت، برچسب بارکد محصول، در صورت موجود بودن تگهای آویز به بستهبندی تگ آویز باید به همان شکل اولیه روی محصول موجود باشد.
محصولاتی همچون عطر و ادکلن پس از بین رفتن شرایط بالا و حتی باز شدن سلفون روی بستهبندی یا آسیب دیده شدن سلفون مرجوع کردن نمیباشند.
پلمپ روی محصولات باید باقی بمانند، دقت فرمایید که کالای تست شده مصرف شده محسوب خواهد شد.
اگر کالا دارای کارت تخفیف تامین کننده، کد ثبت نام در سایت، قرئه کشی از سوی سازنده کالا، ثبت کالا در لیست مصرفکنندگان کالا از سوی سازنده یا نماینده انحصاری فروش یا گارانتی و مواردی از این قبیل است، تا قبل از اینکه مطمئن شوید که میخواهید از کالا استفاده کنید لطفا هیچگونه اقدامی برای ثبتنام، استفاده از سرویسهای تولید یا نماینده انحصاری، نکنید در غیر اینصورت کالا به نوعی استفاده شده محسوب شده و قابل مرجوع کردن نیست.
در صورتی که تولید کننده یا نماینده انحصاری پخش کالا یا گارانتی کننده کارتی را روی کالا چسبانده که محلی برای خراشیدن و استفاده کردن از کد دارد، خراشیدن و مخدوش کردن این کارتها خودداری کنید.
مخدوش کردن برچسب اصالت به منزله استفاده از کالا میباشد.
در صورتی که از کد تخفیف برای خرید محصول استفاده کردهاید این کد تخفیف در زمان خرید محصول استفاده شده است و دیگر قابل استفاده برای محصول دیگری نمیباشد.
فاکتور تحویلی هنگام خرید محصول را هنگام تحویل کالای مرجوعی به پیک یا نماینده فروشگاه مهروشو تحویل دهید.
در صورتی که از بنهای خرید برای خرید محصول استفاده فرمودهاید مبلغ خرید شما به صورت بن دوباره در حساب شما افزوده خواهد شد و به صورت پول نقد و یا وجه واریزی به کارت یا شماره حساب قابل پرداخت نمیباشد.
در صورتی که هنگام تحویل گرفتن کالا مشاهده فرمودید که به هر نحوی کالا باز شده، لیبل روی آن آسیب دیده است و هر یک از شرایط بالا را ندارد کالا را از نماینده یا پیک شرکت تحویل نگیرید و موضوع را سریعا با شماره تلفن مندرج در سایت درمیان بگذارید.
کالا را چطور ارسال کنید؟
- لطفاً قبل از هر اقدامی با کارشناسان پشتیبانی خدمات پس از فروش تماس بگیرید.
- از ارسال کالا بدون هماهنگی با خدمات پس از فروش فروشگاه اینترنتی مهروشو جداً، خودداری کنید.
- برای ارسال، باید کالا در جعبه یا کارتن اصلی خود به خوبی بستهبندی شود و لوازم جانبی و همه اقلام همراه مانند کابل، ریموت، باطری، دفترچه راهنما، کارت گارانتی، کارت بیمه، بند و قطعات بستهبندی به همراه کالای اصلی ارسال شود.
- برچسبزدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد. (در صورت لزوم، توضیحات خود را پشت فاکتور خرید یا قطعه کاغذ جداگانهای بنویسید.)
-درصورت ارسال با پست پیشتاز، عکس و تصویری از رسید پستی تهیه و به آدرس aftersales@mahrosho.com ایمیل کنید.
در صورتی که ساکن سایر شهرها هستید، برای بازگرداندن کالا از پست پیشتاز پس کرایه اقدام کنید .در صورتی که برخی از شهرها پست پیشتاز را نمی پذیرند، رسید پستی را برای ما ارسال کنید.